17. Oktober 2014, #376

 “Flower improvisation”, oil on board, 22 x 30 cm, 2014

 

If you want to purchase this painting the actual price is 200 Euro (Oktober 2014).

For further informations go to “How much is a daily painting”.

4 comments

  1. Danke für die Blumen.
    Du willst damit wohl zwischendurch Deine Dokumentarmalerei kompensieren 😉 ?
    Nicht, dass ich die nicht gut fände! Da sind immer wieder absolute Bildhämmer dabei!!! Z.B. Nr. 157! Oder auch 219! 280! oder 333!!!
    Alle wert einmal in einer Ausstellung zu hängen. Vielleicht gibt es die ja mal? Daily Sander. Ist auch dafür ein sauguter Titel. Deine Vernissage dazu werde ich Dir gratis dokumentieren! kannst mich dann an mein Wort erinnern.
    Ich bin sicher, diese Ausstellung kommt.
    Beegee

    Like

  2. Insgesamt habe ich 96 BIlder von Dir via Screenshot gesammelt! Schade, dass ich keine 19.400 € übrig habe 😉

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s